Saturday, 16 April 2011

coretan buat tersayang

suatu hari pasti anak2 ibu akan bertanya tentang sesuatu yang sukar...dah lama ibu fikirkan jawapan yang sesuai tapi tetap tak dapat...ibu harap Iman dan Khadeja faham...tolonglah jangan ada yang merajuk jangan ada yang membentak kerana semuanya telah tertulis...

Iman, ibu nak iman tahu yang ibu sayang sangat kat iman...dan ada sesuatu yang ibu nak Iman terima dalam hidup Iman...Kalau Iman dah tahu kelak Iman janji ngan ibu yang Iman tak kan sesekali berpisah dengan adik...

Khadeja...ibu nak khadeja membesar sama mcm kanak2 lain walaupun tanpa papa disisi...ibu pun nak khadeja sama2 cuba memahami situasi kita...dan walau apa pun terjadi kelak ibu nak khadeja hormat abang walau apa pun....cuma itu yang ibu pinta...ibu sayang anak2 ibu sngat2...

ibu nak tgok sgt anak2 ibu membesar depan mata ibu...tapi ibu x mampu buat masa ni...sabarlah ini semua untuk masa hadapan kita bertiga....
"kalau kita sabar...kalau kita tahan...dihujungnya pasti ada manis" (harris haiqqal 26/03/11)

25 april 2011 - semalam ibu call kampung...sembang ngan mama...banyak topik..seronok bila tahu anak2 ibu sihat n happy..then bila ibu tanya abang buat apa abang jawab main mainan...ibu tanya lagi bila nak baca buku dan menulis abang jawab esok...(???...pandai ek) bila ibu cakap u must promise akan baca buku and menulis esok ok...abang jawab OK...babai (ha tgu la bila ibu balek play no more ok!)...mentang2 ibu duk jauh banyak main pulak...after that ibu sambung siapkan potrait adik...nanti ibu akan lukis potrait abang pula...and potrait kita bertiga...ok


No comments:

Post a Comment